2004-11-02 18:53:50展光翟

理想

近日,腦裡常常浮現起我既理想,但係真係唔知得唔得,心裡充滿憂慮,由於近日的工作充滿錯敗,所以真係有d唔掂既感覺,我為著呢件事祈禱左好耐,好耐。

直到近日,真係感到就快畢業,壓力又不期然又來,我真係要好好將呢件事交比神,請你地為我祈禱,為小弟既身心靈祈禱!好讓我有力向前行。

今日去左d further study 既 talk,都要搞好多野咁,好煩! 近排既野又特別煩,programme 個job好在有miffy頂住,如果唔係就瓜得!
miniproject又煩又難搞,好似搞極都唔完。
FYP,最無奈,搞極都搞唔到


好煩,好煩,究竟我能唔能夠做到呢??!!

最後,請各位為良仔祈禱,求神親自醫治..