2004-08-20 23:00:15展光翟

我好慶呀!!!!!

話說跟個Mpill佬做氣象個 project 近一年,平時做野畏首畏尾已經覺得跟佢死緊!!加上自已唔係讀呢科,佢條友又難大派,唔多肯教我野架la.....自已好多野都已經唔係好掂,已經谷住谷住好耐......我自已最憎同呢d人做野,又唔肯同人溝通,驚死蝕底咁,毫無大將之風.......ho lau yeah
.......有時比埋d細細件d paper work 我做,都算la.....
前日,佢特然鬼咁好死,叫我幫佢做MatLab 寫個programme 。 心諗今次有機會學野,個programme language 我都想學好耐,之前見人玩得好好,想試下,不過之前未有機會學。

做之前已經同佢講,自已未學過,要比一段時間去學,佢都話唔趕,諗住兩個星期掂la 掛,咁咪借d書來學,諗住邊學邊問la..點知條友又叫我自已鏱help自已搞掂,都算la..唯有自已搞掂,不null都係咁。

但係今日,係我自學既第二日,唔知係唔係我問左一d好白痴既programme上既問題,佢竟然同我講個programme趕住用wor,跟住仲比佢串"比我做一個鐘,就做好la"我心諗你學過更係la......條氣好唔順,就係比呢條友串,又冇料,有乜理由兩日之內由零開始做到個programme ar.......就算有都唔駛咁串ma....跟住條真係係我去搵S.T.Lee既兩個鐘頭內寫好,冇野好講,咁la串!!!
比一個我平時都唔多順既人咁樣落面.....

真係好慶!!我一定要學識寫MatLab!!!!
我好慶ar......ar.....ar......ar....ar!!!!!!!