2006-07-08 19:47:43赫達

返工一條龍,放工一條蟲

今日係第九日返工
成日都唔夠訓咁
不過只限係放工之後
明明返工戈震好鬼精神
但係返到屋企就累到即刻想爬上床訓覺
做左幾日
我都係走靜態既
例如開幕禮、論壇、記招、討論會咁
發覺有好多野都唔係我諗既咁
而且原來做記者有好多野紀念品收架
不過有時收埋d無咩用既野
日日都好似唔訓得幾個鐘
因為唔知個工作要做幾耐
所以都唔知幾時食野好
早、午、晚餐有時都無時間食
我咁鍾意食野
唔食野對於我黎講係好痛苦既
今日走左去入貨返公司
總算有d野做下
不過日日9點幾先做完野都幾痛苦
返到屋企又無咩好食
算啦
其實我依家係新報到做緊
我覺得比起係其他報紙到做好
雖然人少少
但係其他前輩都好好人
好願意教我
所以雖然有點辛苦
但係都好開心丫
以上

上一篇:一鳴驚人

下一篇:工作點丫