2004-12-29 19:53:48Jr.Man

12月29日 小故事...

從前有一個農夫~
以耕種和飼養牲畜來維生...
每日都要打理牧場...
過住平淡,沉悶的生活....
有一日
佢想去市集買種子和飼料..
經過森林途中...佢見到一隻可能只有幾星期大既貓仔...
果時天氣好凍...隻貓仔...又瘦..又餓
好似就黎頂唔住咁...
之後農夫將佢帶左番去農場...
隻貓毛色係白色...同埋有d花紋係啡色的..
耳仔好大隻..好可愛....
所以農夫好中意隻貓...
農夫,將所有感情寄托係隻貓仔身上
過左一段時間...
隻貓仔...大隻左..變到好靚...
農夫好開心...
又有一日
農夫個好朋友黎牧場探佢
佢個朋友係漁夫黎..帶左好多魚黎送比農夫
當漁夫一見到隻貓....
就話啦:「e~~~你幾時養左隻貓ga~我唔知既.....睇睇下隻貓...又幾靚wo~」
隻貓仔當時揍左個漁夫度...好似好中意個漁夫咁...
因為貓仔知道漁夫一定有好多魚可以比佢食....
個漁夫見隻貓仔咁得意...亦都愛不息手...
跟住漁夫又話啦:「不如你送左隻貓仔比我啦~~~我好中意啊~~得唔得姐~~?」
農夫果時想say no....但係漁夫又係佢既好朋友..唔知點好....
之後漁夫話:「你唔出聲當你應承ga啦~~~」
就係咁...漁夫將隻貓仔抱走左....隻貓仔個樣都好似好想跟佢走咁...
農夫果時好傷心..佢番入農場..
入去自己間房...喊左出黎...
佢唔想比漁夫知道佢唔見左隻貓會好傷心...
因為佢唔想冇左個好朋友.....
就係咁,農夫又過番d好平淡,好沉悶既生活...
但係佢心入面...時常都諗住隻貓...
農夫太中意隻貓啦....
又~~過左一段時間
漁夫嬲爆爆咁番黎農場搵農夫...
「你隻貓啊!愈大愈唔聽話!成日自己走出去!!
野埋晒出面d野貓番黎揄晒我d魚啊!!而家我d漁獲冇晒啦!!
我仲點生活到落去啊!?」
農夫估唔到隻貓原來可以壞成咁....
心諗...「唉....可惜...真係可惜....」
第2日
隻貓仔番黎諗住搵番農夫收留佢...
農夫見到佢番黎...好開心...
但見到隻貓仔....雖然比以前更加靚...但係以經再唔係以前既貓仔...
以經唔變得好壞...就如一張被污染左既白紙一樣
農夫...望見眼前e隻貓仔...
只係唉...左一聲....就趕走左隻貓仔lo....
最後...農夫同以前一樣...
過住沉悶...平淡..既日子
心入面對果隻貓...又愛...又恨...
其實隻農夫...真係好中意隻貓.......