2004-11-12 23:43:36Jr.Man

¥月Θ日 跳番舞既日子「好長ga~」

部機short左...搞到好多野都冇得寫....
但我點都要上黎寫一寫番之前d野...
因為第日自己上黎可以睇番~~kaka
「暑假前,學校晚會」
係我仲係中3果個學期尾~我因為想林尾博多幾個優點~「果時我驚升唔到班=.=」
所以我都係番去舞蹈組度....同大家say個哈佬...但係入面有絕大部份既同學
我都唔識既=.=....好似得番阿龍同阿慈果d人係我識ga咋=.=...
其他果d都係d低年班過我既......女同學=.=...「真的....全女班的..」
番到去...見到heidi以經教左佢地一隻舞...都教到七七八八..
同埋...仲有幾個星期就開始表演...
so...我要係e幾個星期入面學識隻舞...「唔少野ga...但我得既..」
練左一排同佢地熟落左...同埋佢係地叫我做「阿爺」既..
我都唔知點解...可能佢地唔知我個名掛...
「有1日」
miss同我講..話佢有一個cos...學jazz既..係灣仔上堂的..
想搵我同埋唔記得左邊幾個去學..
我緊係冇所胃啦~~
好快就到左果個cos既第一堂啦~
果度個名叫「Attic School of Dancing」
heidi都係響果樹做miss的
而教我地果個阿sir呢...好似熟口熟面咁...好似係邊度見過面咁...
佢叫阿sean.
「學校晚會當日」
我練熟晒隻跳....同阿龍夾埋位....set晒頭換晒杉搞掂晒果陣...
境然比人捉左去化妝=.=....但我見到阿龍化到好似好happy咁..
仲畫左幾線野係塊面度...之後有人問我畫唔畫埋一份..
冇所胃啦...之後畫左3條野係塊度...再加埋我條頭巾...
呵呵...成個非洲果d土人咁...
果日sean,heidi同俊俊都度左睇..
表演果陣...腳冇震...冇發台溫..「發覺自己升左lv ( ̄▽ ̄)〥」
最後表演都算係ok啦~~~


「暑假中期,漫畫節The One Dance Competition」
有一晚...係我同教授煲緊煙吹緊水的時侯....
俊俊打黎...「喂~~~今年漫畫節係玩唔玩啊~~?我諗住叫埋heidi同sean佢地
一齊玩bo~」
我問:「佢地肯唔肯一齊玩先~?」
俊:「唔知ga~我而家都去緊灣仔上堂~~一陣我問問佢地lo~如果佢地唔玩緊..
我地今年都唔玩啦」
星期6...我如常地番灣仔上堂..我問下sean...「俊俊佢有冇問你果d果d果d啊?」
sean:「有啊~」
我:「咁你地玩唔玩啊?」
sean:「玩~~」
kaka...果時唔知點解笑左出黎......嘿嘿..
一段時間後...我地以經整左成team人出黎...
因為佢地有課室可以用...所以我地次次都要去番灣仔果度練...
同埋約到lunch後先開始練..因為個個早上都有野做=.=..
heidi佢地又要上堂~俊俊佢地又要番工..
晚晚搞到成十一二點先番到屋黎...
有d覺得幸苦...但係好好玩...嘿嘿
「初賽當晚」
我地去到Once to watch果樹初賽
果陣big左好多team人...同埋果度d間格好怪..冇乜位可以比人企..
第2次黎到e度...感覺同上年一樣...好唔知點咁...
人地個個化晒妝...set晒頭..我地..都係以清貪look去初賽..
到我地出場時...又係入去果間房....但係d裝修靚左..
但係..做抨判既就多左好多人..ready次後..一鼓好勁既bass轟入我隻耳度...
正啊〒▽〒....搞到有一種好想跟住個「必」去跳既衝動...
我地係果刻..豪不保留咁釋放自己d power出黎...
d抨判都好似睇到好開心咁......
嗯...果晚好成功....大家都開心到...唔知點講..
相信..入決賽既機會..都唔細
過左幾日次後..俊俊打黎...
「入左決賽啦!!!」....呵呵...呵呵..
「決賽當晚」
之前我發散晒消息~~
叫人黎幫我渣下旗仔~~嗌下~~打打氣咁~~
點知..佢7點半先開始比賽... ̄△ ̄〣..
呵...差唔多個個都唔黎得...冇癮..
當我入到會展,拎住張pass,踏入漫畫節個門口,入到後台...
心跳開始加速..但冇上年跳得咁勁..
比賽開始啦...我地係第尾3果team...
當中...有d人來頭都唔細..日本同台灣都各有1team人黎左....
e次個陣答同埋參賽隊伍既質素都勁過上年好多好多...「我地都係...嘿嘿」
睇完一倫又勁~又型~又正~又索既表演之後..
終於到我地啦...我深呼吸..但都平靜唔到自己既心情...果時真係...
真係..........好high〒▽〒〣...
上到台..音樂都黎埋果陣...上身啦!!!
跳緊果陣...我見到...肥丁佢地都係度睇緊⊙▽⊙〣...
個show完左之後....冠軍只有一個..冇亞軍季軍果d....
最後...都係冇我地份~﹏~...
唔mind啦...冇諗過會贏...至在參加姐~~~
事侯..佢地囉晒d相機出黎....嘿嘿...影影影影影......
果時有人喂左我一聲..原來係阿勁⊙□⊙〣!!...
最驚奇既就係連我家姐同佢條仔都係度!!!!!!!!
古唔到真係黎左..呵呵....
最後同肥丁佢地閃左人lu~

相:係One Dance Competition初賽果日下午影既
我地夾左白杉黑褲~~set左半個頭果時影既~~
古下邊個係我~~嘿嘿..