2004-03-19 00:49:43Jr.Man

★月△日~~BBQ=﹛

之前係咁話去燒野食...
講左成個月咁耐...
今日終於都落實左啦~~~~
今次一定好好玩~~~~
因為...
全男班≧▽≦〣
可以盡情玩...
嘿嘿...
唔似得以前....
唉...咪提
果日去左黃大仙個pk「百佳」度買野
之前我地每人嘔左三十雞出黎既~~
但係點知d人又話冇錢~~又話冇散紙~~又e度~~又果度
最後比得果10雞出黎...
買晒食得既野之後...睇落...好似唔多夠wo...
唉...是戇彈彈啦...
買齊晒d野之後我地驚冇野玩~~~
之後仲走去買左隻飛碟同埋個超巨型沙灘波「18雞!底屌!」
呵呵.....阿南一共貼多左40雞出黎....沙展都嘔多左10雞出黎
呵呵....
因為今次阿南屋企唔放得野~~~
所以我地成村人踩上癲叔既新屋!!
途中....我拎住支4.5公升既大水...
支野輕過3次既衝擊之後...支水由四方型...
變成k型...「勁呢~」
第一次衝擊:肥丁唔知做乜鬼整跌左支水落地下
第一個角就咁凹左
第二次衝擊:我拎水拎到隻手好痛...so...我用個頭黎頂住支水
呵呵....意外發生啦...我一行入電梯度...cake左一下...
支水就...嘿嘿...碌左落去....仲要整到人...真係樣衰....
第三次衝擊:我衰貪玩...之後整爛左支水隻耳仔....仆街...
之後我就要用兩隻去抱隻佢....勁重...
上到去~~我一睇....「嘩!」癲叔果栓樓境然叫「明星樓」!!
個名正到爆!
但係由地鐵站行去明星樓都幾係野..
-------------------------
第2日
我同項某一齊上去寶達join埋阿南同柒翔~~
之後坐地鐵上將軍奧~~join埋流輪同柒威~~
6丁友一齊上去癲叔度囉野~~之後坐巴士去西貢A.A
「我張八達通咁就唔見左十幾雞...」
去到西貢~~見到矮仔佢地同一條阿叔係度唔知做乜...
「原來係度賭錢」
果條阿叔仲教我地點樣可以次次都4條king
好勁....我地個個都叫佢做「西貢賭神」
個「西貢賭神」弈都係幫我地call船的...
----------------------------
去到個島之後~
正啊~~~~個島差唔多好似冇人咁既~~
我地「透」左兩個爐~~今次我地識「透」爐啦~~~
好快就搞掂....「嘿嘿....我冇份(透)的~~~」
突然上面跌左個野果落黎...
原來係條死野人「柒鑫」係度爬樹....戇鳩
之後佢係樹上面係咁比肥丁影相....笑到我訓係度....
之後又見到沙展係度扑炭....笑到我抖唔到氣
我一開波囉晒d雜丸去食~~~~
同埋覺得今次d蜜糖好過上幾次
--------------------------------
清晒d野食之後...
我地又係時侯放肆
玩到勁癲~~~~~~
又係度挖洞之後放個沙灘波落去~~
又畫個大圈比肥丁玩雙撲~~「岩晒佢」
之後矮仔自願比人活埋
仲比我插左兩支棍上去...嘿嘿
同埋玩左好多野....「唔記得左=.=」
------------------------------------
玩完之後冇野做又想走
於是走左去行石灘...
d石..愈行愈大舊...
我地爬上一舊好大舊既石上面...除杉!
感受下d海風吹過格lak低既感覺!!
正到爆....
唔多想走....
---------------------------------
之後仲變態到走去捉蟹= =
班友用個水樽黎裝住d蟹...捉左好多
入面d蟹打交...打到唔埋白泡....
---------------------------------
最後...
夠鐘lu~
隻船黎左~~
之後就番屋企lu~
--------------------------------
相:我地坐船走果時影的~~
最頂黑杉舉高隻手果個就係我....嘿嘿