2004-02-06 02:10:12Jr.Man

(追憶篇)1月23日~~1月24日 放縱的一天~

呵呵~~~
年初2有得睇煙花~~
本來想叫多d人一齊之睇煙花~一齊玩
game入面d fd個個都唔出= =
阿南又話出唔到夜街.....
約左成村人出黎~去完撚臭之後....
走剩4丁友....
可惡....
我地撘巴士去~~點知....封路...
話多人話過頭= =
之後落左車...我地都唔知我地身在何處.....最後只有跟大隊黎行
行左都好耐下....終於到左沙咀碼頭啦....但係.....粉多人的...
最後我地搵到個位...望唔到海面...淨係望到個天
希望d煙花放高d啦~.~
點知....d煙花睇得個半圓....頂佢個肺...比個大天棚「姐」鬼住...
唉...d煙花黎黎去去都係咁樣...
冇乜新意= =...係啦屎果度好睇dd..
唉...睇完都係唔多夠喉....我地撘車番左旺角打機...
不經不覺....玩到通頂....
家姐打我手機....
「死仔你成晚去左邊黎!?」
唉...大獲啦e次....
番到屋企點知家姐又訓番...
嗯...真係懶...話訓就訓...