2004-01-06 23:23:41Jr.Man

12月30日~12月31日~~充實的假期「中」

唷呵呵~
我同肥丁佢地約埋31號出去倒數~
阿南佢唔可以出得夜~
冇理由一早去時代霸位ga嗎.....等成日咩...
於時我地諗住中午出去撚臭
凌晨兩點幾我on 左icq
阿sam仲係樹@﹏@
我:「喂~~~~~~係聽日會唔會去倒數ga?」
sam:「會ga~」
我:「唷呵呵~~~不如一齊啊A﹏A」
佢話....死明爐同肥甘都各有節目「拍拖= =」
哈哈同糕糕都係....
sam話睇下約唔約到哈哈同糕糕佢地
跟住我snd左msg比勁媽問下佢聽日會唔會出去
勁媽:「有咩人去?」
我:「冇啊.....我d同學...同埋幾個fd囉...」
我:「我想一齊玩- -...但係同學們有點點慢熱..」
勁媽:「慢熱e樣野....我可以扮到好熱情既....」
我:「唉....到時先算啦...」
31號:
肥丁一個電話打過黎...把我嘈醒左..
佢話1點出門口之後去撚臭...
點知我3點幾先可以出門口...
去到旺角...
上到時空度...
我玩一個鐘...
見到佢地~~~~
我玩左一陣...佢地話夠鐘....
之後佢地走左幾件...
但係仲有幾個人肯等我....呵呵
搞完之後又冇野做...
我話...如果冇野做不如而家去霸位啦~
之後佢地話未齊人...
原來仲有個石屎忽未黎
等埋條石屎忽之後去到銅鑼灣...搵唔到時代廣場...
冇乜人識路...~﹏~「失敗」
幾輕幸苦...搵到啦...
果樹好多人...咁岩比我地囉到個位...都幾正...望到個台同個大mond
但係個台比d樹「姐」左dd...個大mond又比盞大光燈「姐」住
望個mond好幸苦....
之後愈黎愈多人
我發覺...我地好似比人用鐵鑭畔住左...唔再比人入
我打比阿sam....
我話我果樹而家多人..入唔到....
佢地之後都係旺角食野同鳩遊...
勁媽又同佢d fd唔知去左邊..
突然!!急尿...大撚獲..
因為之前隊左兩支綠茶....
忍左好耐....頂唔順...
走去搵阿sir...
阿sir比左張「飛仔」我
我放完水之後比番張「飛仔」佢之後佢比我入番去...
果陣時先得8點幾....有排等
好彩之前醒目...買左牌黎「鋤d」
係咁鋤係咁鋤係咁鋤..........
終於有人唱下歌啦
但係.....我唔知佢係乜水...可能係新人黎
之後一到唔中意or唔識果d歌星唱歌果陣時
我地就坐低鋤d
一有識型男索女唱果陣時我地就起身睇..「串唔串先」
矮仔仲勁...訓著埋tim...到左曼後一分鐘....
時代果樹d人開始情緒開始高漲
到左15秒果陣全世界一齊開始數
15!!!14!!............3!! 2!!! 1!!!!
你老母!!!!!!!!!!!!!!!
2004年香港硬好「2004年屌你老母!!」
我嗌到喉嚨都爆....都聽唔到自己把聲
真係好嘈
唷呵呵~~~~~
之後打比阿sam....
「乜撚野話!?線路繁忙!?」
算...我用街線....入左1蚊落去打比阿哈哈
但係接果個人唔係哈哈....原來哈哈送左糕糕番屋企.....〒︿〒
佢地都食左野啦....唉....算啦
之後我地成班同學仔番9龍灣食野
之後打多陣機
最後搞到4點幾先番到屋企