2004-01-06 22:14:18Jr.Man

☆月▲日--充實的假期「上」

放假啦~~~~~~
呵呵....
第1日...阿媽就以經話要番廣洲
家姐又唔得閒...爸爸又唔番
得我倍媽媽去
都唔知佢係唔係short左
帶鬼死咁多野.....重到拎唔到...
去到羅湖得火車果陣時...
有兩條老太婆無啦啦嘈起上黎
指住對方屌晒老母
「操你媽的!」←普通話
我同我媽媽係咁笑佢地......嘿嘿嘿
番到去廣洲度
我地去左表姐度
原來我大表姐讀緊大學...仲係寄宿果隻
/.見唔到佢~~~~
細表姐個頭型左好多
第二日....
我又比阿媽拉左番去佢外家
我一番到去.....同d比下...
我著得咁隨便....係果度都仲係最型果個「e人柒之嗎」
公公同婆婆見到之後我好開心....
「嘩~~~~~而家咁大個仔啦~~~~
係啦~~~~咁多個孩最乖係e個ga啦~~~」
唉....佢地一年比一年老...
之後又番左開平「我長大既地方〒﹏〒」
拎諗番起童年好多回憶.....當時唔想走...
之後夜晚又番左去廣洲...
我大表姐番左黎@@"
訓覺果陣同表姐佢地傾計
傾到3點幾.....呵呵~
第3日...
係c拉們shopping day.....表姐拉左我去同佢行街~
買左好多野「佢地」
我....咪幫手拎野囉..
跟住.....我細表姐條仔係度@@
原來約左出黎既....
佢條仔....高過我少少...個頭柒過...樣衰過我
佢條褲著到好似條睡褲咁
唉.....唔掂....
佢啤左我幾下...之後比細表姐拉走左....
好衰ga!!!就咁走左...
我同大表姐join番班c拉...
唉....諗住d野比晒名媽拎....點知..
佢仲有大把野比我拎...「救命....」
果陣時喉嚨又痛....腳就斷....隻手...以經冇乜知覺
番到去...點知原來我發燒...岩岩聽到新聞..
好似話廣沖有sars......「好似係」
我阿媽好驚...
第4日....
今日我地番香港啦~~~~~~
原來琴日個高燒流料黎ga~訓一晚就冇事
我大表姐送左條圍巾比我「佢織ga~」
呵呵~~~~~之後就同媽媽飛的去火車站lu~
番到香港....我收到個msg
勁媽send比我的...
佢叫我打比佢
我打左比佢之後....佢又話冇野....
我一開icq...又見到勁媽snd比我d野...
跟住我上去個版度睇睇...
原來我過左生日@@
佢地果日好似話出黎網聚....
但係唔知點解佢地又冇去到...
可頭好似話因為搵唔到我.....「好似」
唔通佢地想...同我慶祝@@?
啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~```唔製啊!!!