2003-12-24 01:29:07Jr.Man

12月23日 聖誕假的前夕

呵呵呵~~~~
今日好開心~~~
因為有假放~~~~我同班fd約埋今日一齊帶使服番學~~~
首先~~~要經過一個難過的聖誕連歡會...
連歡會完左..姐係...放假啦~~~~~~~~
我地去左得福二期上面打機...
果樹有parapara ver:2「正@﹏@」
同埋..有the house of the death 3「槍game」....好正
平時用6蚊黎玩都過唔到第2關
但今日我上足彈藥....一野玩到去最後大佬
我...項某..流輪同肥叮玩到隻手就黎斷
個大佬痴線ga.....幾經辛苦射死左佢...佢境然玩變身!!
d招勁左好多....打唔晒...同埋...佢d血又滿晒....姐係打多次....
今次仲比以前勁幾倍....唉..唔玩啦....我一共用左4十幾蚊佢衝e部野..
佢地每人都用左幾廿雞.....真係比部野玩死...
之後教受又同癩叔揪頭d~教受頭d技術原來都唔係少野~~~~~~~~
跟住~~~~我地踩上旺角網追度撚臭!!
30雞5粒鐘「低屌!!」
但係果樹冇流星同軒轅....得cs..1942....魔獸...同埋好多我唔識玩既野...
於是.....就係咁玩1942同埋cs玩左5粒鐘....「唔少野ga....」
撚完臭..大家又再之冇野做....果陣時5點幾....我地有d人唔想散bank住
有d又話想走~~
想走果d走晒之後..我地唔知做咩好....
突然無啦啦唔知邊個話行上沙咀睇燈色~~~~~~
算lo~~~~都冇野做..行下都好...
有d人又話唔想去...之後走剩我..項某...肥叮...流輪..四丁友
算~~~~~我地照行...
我地姐過9龍公園行到一個噴水池度~~~
我地見果陣時個境環好靚於是坐左係果樹吹左下水
果陣時天黑齊....d街燈好光...但又唔知點解照到d路好闇...景色好美唷...
我地到左沙咀之後~~~去到鐘樓果邊~~~~~睇海同d燈色....
唔知點解我地睇到唔想走...之後有d教會d人係樹唱歌...氣芬唔錯ga...
我係對岸睇到一支成幾十層樓高既聖誕樹....呵呵...
我地睇多一陣燈色之後坐船過左去想話睇樹~~
點知...格左一條大馬路....好彩有地道可以過...
條地道裝色好物別...有50%都係用人們親手寫的願望卡掛晒上去做裝色..成條地道的頂部全部都係d願望卡「好靚ga...」
我地每人都寫左張~~之掛晒上去~~~~我寫左一句:合家平安~~
佢地寫d咩我就唔記得左~~~~~~~~~
我地到左支樹下面.一睇....車.........都冇野睇既..
突然~~~~~一鼓強勁既bass從後涌出!
之後樹上既燈隨住音樂而閃耀...「冇睇果個走左雞」
之後.....我張通通得番幾雞....銀包都個殼
嘿嘿...
唔番去都唔得lu-﹏-