2003-12-22 23:16:04Jr.Man

12月7日~~12月22日 生活....淡淡似是流水

e一排掛住玩軒轅,因為肥叮矮仔都要升lv~~~~~
同畫緊果份野「我未諗到叫咩名-﹏-」
都畫左50%啦「草稿- -」
今日都22號啦....12月尾好快到...點算~﹏~
岩岩....好唔少心咁係個icq度現左身「平時隱型」
成棚人hi~我@@
「嘩~~~~~~你死左去邊啊...成日唔online」
「e~~~~你終都on icq啦?係唔係要我send野 ga~~~次次都唔online!!」
嘿嘿....真係十年未傾過icq...
當中有一位仁兄叫石頭
「喂~~~你就生日啦wo~」
真係佢唔講我都唔記得..
我問佢有冇野送比我...佢境然話有好多@@
仲話會令到我喊....唔知佢講真定假
有冇禮物都唔緊要啦...
覺得自己變左....愈黎愈隨便...
例如:我唔再執著我個髮型.....兒容...
以前撘巴士一定要坐的坐位
我都唔再坐...是但救其坐一個算
生活太平淡....維一既觀樂就番去係軒轅入面既大家庭
同埋.....同一班同學去打機
同以前既生活完全相反....就連個人都變左lu...
嘿嘿....
我媽今日同佢公司d人出去玩...
果樹有得「揪」獎....
點知..
我媽中左個可以聽md同cd既「high five」@﹏@
呵呵~~~