2006-02-15 11:12:10小甜

情人節

14/2 Happy Valentine’s Day



情人節快樂~~~~~~*
第四個情人節:)
今年既情人節好開心呀:D



今日都無咩心機做野,尢其係下晝~
朝早既時候,仲有2個女同事有花收添~
下晝既時候,我2個老細都走左,
加上無咩人0係公司,所以我就過左去阿欣個位同佢傾偈,
與此同時,
reception阿yen又話落街買野,
同阿欣0係到傾下偈,講下今日天公不造美,竟然落雨,
傾傾下,有人按門鐘,
阿欣就話:阿yen落左街喎,無人開門,
其實,平時,我係”一定”唔會出去幫手開門,
因為我個位距離大門好遠,
但係,
我今日坐左去阿欣個位同佢傾偈,(佢個位好近大門)
咁我,就”竟然”起身出去幫手開門,
一行出去,
我見到,
有個傻人揸住紮花按門鐘,
嘩哈哈哈哈,
我地2人不期然打左個”大突”
傻人話:點解會係你(開門)?
我:唔好意思,reception落左街~
嘩哈哈哈~~~~~~
一個上天既安排xDDD
佢第一次上我Office喳。
一紮11枝粉紅玫瑰,好美麗,我覺得最靚係今年呢紮,
雖然我比較喜歡紅玫瑰,但次次都紅就好悶,
粉紅玫瑰襯毋忘我,好美麗:)

行翻入去,將呢件趣事話比同事知,
大家都覺得好好笑,”約定都無咁巧合”
我從來都唔幫手開門嫁....Wahaha~*

今年收到花係最開心既一年,真係開心嫁,
其實我唸住今年無花嫁喇,
因為都第四年,加上上年都無,唔多唔少都有d想收花既感覺,
估唔到今年有,同埋係咁特別同難忘既情況下收,
我同傻人都覺得好suprise:)
佢話唸左好多個萬一,但就係無唸過會係我開門~~
佢話未試過送上我公司,所以想試下,果然係幾特別:)

收完花之後,更加唔想做野,
同佢0係到傾電話,
等放工~
佢送呢紮花都送得幾狼狽,因為落雨呀~多謝lo~*辛苦哂~*


七點到我地就開始dinner喇,Spahhetti house,
因為都肚餓了又放早~
好美味既龍蝦湯+煙三文魚沙律+半隻龍蝦+長通粉+香賓,
個沙律係最美味,
唔知點解,我同佢真係一d都唔飲得,
只不過係2小杯香賓喳嘛,竟然醉喎,2個都紅哂面...哈,
食野前,收左禮物,
嘩哈哈哈,開心,
係我最想要0個個款啊~~有人故弄玄虛,害我有d worry,哈~
辛苦你了,搵得咁辛苦:)
我送了一張相的puzzle比lo,希望你歡喜啦!~
佢仲買左2杯小candles,可以去沙灘時用:)

食完dinner,只係七點幾,我同佢都好累咁,
因為杯香賓..
所以我地back左佢home,
翻到元朗都係八點半,真係有效率喇我地~
訓左幾個鐘覺,舒服,
十二點幾起身,0係我肚餓並發出強烈要求下,哈,
去左泛後食糖水~~

因為我地打算去海灘睇下星/日出,
所以準備左好多野,
打左拖鞋,沙灘蔗,candles等等,揸左車出去了~
吃左腸粉+腐竹旦糖水,美味,飽飽~

then,我地就出發去黃金了,
唔係好多人,都有幾對couples,可能落過雨少左人有雅興黎啦~
我地點左佢買的2杯小candles同埋上次聖誕時我買的聖誕老人candles仔,
哈哈,未用完嘛,
不過d聖誕老人好快就毀哂容~

唔知點解,我真係好眼訓...
去到黃金時,2點鐘,
已經開始好眼訓,明明0係車到都ok精神嫁嘛..
掃左佢興添...我忍唔住伏0係佢到訓...
四點鐘離開了,等唔到睇日出..真係so sorry~~
咁就翻左佢home,
我真係好眼訓下,
車上面聽住咁大聲既歌都可以中下中下..

四點鐘sleep到七點幾起身,
大家都唔想翻工,唔捨得張床,
本來唸住食埋早餐,
但太晏了,
一齊行出去就翻工了~

情人節;快快樂樂~