2006-02-01 17:28:18小甜

‘初二初三‘

30/1 年初二~*

今日起身可以洗頭了,哈,忍左一日~
逢年初二都去婆婆到,
今日一點幾就上到去喇~
派利是,收利是,
then就緊係雀局啦,
我同舅母阿姨佢地打,32,
好彩都係贏,$50,
六點幾食飯,食完飯後再戰,無輸無贏~
打到九點半就走了,
表姐男友車我返歸,
今日我妹妹同表姐既男友都黎左我婆婆家拜年,
所以更加多人問我點解唔叫天順黎,
um..要拜年嘛..
本來都覺得無咩野,各自各都需要拜年嘛,
但..咁多人問既時候,攪到唔好意思咁..


31/1 年初三~*

今日一朝早我雙親就出左門去旅行了,
所以開始free喇,
不過好晏起身,
起左身又洗左一機衫先至出門,
去左仙跡岩lunch,唸住順便買飛睇戲,
waw,多人到呢,無論睇戲/食飯,都超多人,
睇見都唔想排隊,
我上網睇到既時間又唔岩喎,
又要就時間又要就睇邊套,仲要唔firm幾多人睇,
下次真係一定要前一日買定飛,
過時過節非常麻煩~
最後買左七點三,睇占基利,
我,天順,雞晶,阿chris同麻英,
但又唔記得左天順要陪爺爺食飯,哎呀..
所以最後天順遲左少少先入場,好彩都唔係遲好多。

睇戲前去左佢home,
拿左盒野去拜年,佢dad同mum又係去左旅行,
所以得佢爺爺同嫲嫲0係屋企,
好攪笑,
佢嫲嫲可能無袋利是0係身,
竟然,0係銀包掏出$100比我,哈,有d攪笑,
因而無端端大封過天順,
因為佢嫲嫲年年都係封$50,我都記得,哈,
佢爺爺就袋左利是,佢地係分開派利是的,
爺爺都係$100大利是,
今年佢d姊姊同姑姐既利是加左碼,
令我0係佢family入面逗左差唔多$800
:D

套戲幾好笑,都幾值得睇~*
睇完戲,去左酒泉dinner,本來無唸住去呢間,
但因為好多間日本野都未啟市..
麻英翻左歸先,十點幾食完就走lu,
天順想去食下糖水,但去到佳記又超多人,
都係唔食了,
去左新元中個seven買左”荔枝舌頭”,幾得意喎~~
then back 左佢home:)