2006-01-25 09:57:37小甜

早到的生日禮物+染髮

24/1 星期二

今日molala收左生日禮物啊:0
今朝may姐叫左我入房,
佢抽住一大袋野,其實我遠處都望到hello kitty既字樣,
佢打開比我睇,話送比我做生日禮物,
哈,我話我生日仲有幾個月喎,
佢話因為佢個朋友0係美國翻黎,
所以托佢買,又費事等幾個月後先送..係特別版黎
一隻大,一隻細,
大0個隻仲有個盒入住,
上面寫住30th Aniversary,好靚,
kitty著住粉紅色裙,上面佈滿蝴蝶結,成個公主咁,
我2隻都睇完之後,
佢又話:你揀一隻啦,我唸住比一隻angela(阿仁女友),
等我仲以為2隻都比我~
我緊係揀隻大啦,又靚d~~
真係估佢唔到,molala送野比我,
好在有個盒入住,如果唔係又污糟嫁喇遲d,
不過唔知放邊好...
隻kitty腳下面仲有張証書,有kitty既簽名,funny~

下晝秋搵過我黎,佢已經放緊假,
不過我約左天順,所以無同佢行到街,
佢就好啦,秋三月去日本啊~~~*
佢話學校攪既,類似exchange咁,好似去大板,
大家有咩想托佢買,要同佢講喇~

放工立刻去提款,
yeah,前日出左雙糧喇~~~*
本來我應該星期三出糧,但我老闆竟然提早出比我,開心,
但我竟然非常白痴地將抬頭企圖寫左我老闆個名..
後尾要樣衰地搵佢簽翻名...>.<

之後就同天順back左佢home,
佢紫家姐今日同我地染髮呀~~
非常之上色,而家都幾啡金下~

新年新年~
呢個新年我要加把勁~~
希望唔好咁凍啦...