2004-12-14 02:45:12笨力

SM Wild Day Out 2004

San Miguel呀...唔係你以為係咩呀。

好正呀~雖然係遲左幾個鐘。不過總算睇到晒d重量級嘉賓。
夏韶聲Danny Summer都睇到喎,你話係咪正先~ 交叉點幾經典呀~

正既唔止夏韶聲啦。
西方九寨溝克羅地亞(我阿媽講架,唔知係咪真)鋼琴狂人Maksim都彈到好rock呀~機械人都無佢咁快呀~
Maksim同Maxim一樣咁正~

最high咪係張震嶽咯。
一首愛之初體驗就搞慶成個場啦。連一直企係我隔離好cool既哥哥仔都跟住唱晒成首。仲有工作人員開大水喉添~
正~

之後萱萱,mayday,vivian,信樂團,伍佰,魚呢d音樂人都好好氣氛。
係o個位叫lennon既女歌手唱左好多歌,加個punk頭瘦骨仙o係度狂扮彈結他,因為見到佢枝結他無插線...

走既時候有d亂,不過最尾都okay~

都好好玩丫~


今日番工lu~個場好靜,大老細落左黎。搞到食飯都係匆匆忙忙咁~
因為無客,都無做錯野。
不過今日Amy話介紹翻版Stephy我識,仲話當係為左餐廳咁多人既幸福,犧牲下云云...根據聽到d聽唔到d既對話,應該係我未走之前已經見過既Michelle,真係幾靚既,讀緊city唔知乜鬼management嘛...
但係睇佢地咁講,應該唔係咁簡單...好似好恐怖咁喎...

今日個頭都幾ok~ :P
不過可能長頭髮真係顯得我塊面更長...今日個個同事都話我瘦左...

今日爆開心~
因為好free咁揀左隻唔算射喱眼既山羊座。
都係賣正價~yeah~好型仔呀~
可惜自己手工唔好,唔識學人地油過對眼...不過對我黎講都ok啦~
已經將目標達成左四分一啦~
下個目標係要o係二月之前用正價買埋處女~

都係集成買到禮物~又買到材料~

所以聽日要去入票兼提款~