2007-10-24 23:30:07小妹

好耐咩

就快返左新工成個月, 這個月我覺得過得好快, 因為我學左好多野, 而且做左好多以前唔會做的事

而家好多野都要俾錢, 工友出去買野, 負責人不在, 我俾; 出去外勤工友唔肯先俾車費, 又係我俾, 大家都覺得我這個位的人都係一個atm, haha, 我以前都係咁, 有咩事搵COI啦...

呢度老的YOUNG的, 其實都好YOUNG... 要到退休, 哇, 有排喇

講返昨日, 我打電話去EDB (教育局)問野, O個條八婆真係XYZ, 態度差得佢呀, 我咪同佢鬥差LOR...

節錄:
我: 午安, 我係屯門XXX中學的XXX呀, 有關P FUND的東西, 請問我可以問邊位?
八: 問邊位?你問咩先, 我唔知你問咩, 點知邊個可以答你
我: 哦.. (心想~~頂你個肺呀) , 其實係咁O既, 因為 (一個故事啦)
八: 咁你想問我咩?
我: 我就是知道點解決
八: 你有咩方法解決就咩方法LOR
我: (你條八婆)當然方法有大把, 如果我用的方法同你地的唔MATCH, 都冇意思GA
八: 你所指O既唔MATCH, 即係同我地對唔到數, 咁你做左出黎係對唔我地條數, 即係你做錯野啦
我: (頂你條仆街呀, 好, 我忍你)咁請問你, 我可以有咩辦法可以BALANCE返條數?
八: 你要知你個問題先, 你知唔知你自己問咩GA
我: (火滾)我知我自己問咩, 但我唔知你答咩WOR, 你做得FUND SECTION, 無理由唔知都做呀
八: 我都唔知你問咩, 又點答你呢!你係唔係問.... 就...呀, 小姐
我: 係呀, 我以為你唔明添, 原來你明GA, 好心你唔好兜咁大個圈啦, 阿姐
八: 咁你俾個CODE NUMBER我啦
我: CODE NUMBER, 咩黎GA, 我唔知WOR
八: 你唔知我點答你呀?
我: 咁你係阿姐, 你會話我知邊處有CODE NUMBER GA MA, 我又點知你咁高級咩都唔知,講你又唔明O者
八: CODE NUMBER 封信咪有LOR
我: 係咩, 左上定左下? 定係中間呀?
八: 你識唔識分左右GA, 小姐
我: 我識分, 係我怕你唔知O者
八: 左邊第一行呀, 小姐, 你見到未呀, C O D E, CODE NUMBER呀
我: 啊... 原來係真GA WOR.. 你真係識分GA WOR (其實一直我冇份野在我, 只是佢問我CODE NUMBER時, 我才周圍搵份野出來, 所以上面那段係拖時間)
八: 講啦, 幾多號呀
我: 11055422
八: 110542, 得6個字, 你係唔係搵到個GA?
我: 1 1 0 5 5 4 2 2
八: 110 5 4 22? 仲欠一個, 小姐, 你搵清楚先啦
我: (你條八婆, 玩野呀) 阿姐呀, 你聽清楚啦, 係孖一, 零, 孖五, 四, 孖二呀, 你唔係廣東話都唔識呀?
八: 11055422呀, 係唔係 XYZ老師呀?
我: 11055422係 XYZ老師, 我唔係, 我係書記
八: 我知你係書記, 咁你係唔係問11055422呀?
我: 係呀
八: 咁你問咩呀?
我: 你失憶GA?問左你幾次, 你都唔知我問咩
八: 小姐, 一個咁多人打電話來, 我又點記得晒呀
我: 幾分鐘前問你JAR WOR... 咁快唔記得?
八: 咁你問啦?
我: 我係問....(我停左, 因為我見再同佢講都冇用), 除左你之外, 仲有冇人聽呢條HOTLINE GA?
八: 你點呢度係咩呀? HOTLINE呀? 呢度係教育局呀, 小姐
我: 阿姐, 你要知道我問左你咁耐你都唔識答我, 我仲以為係清潔阿嬸拎起左個電話聽JAR...
八: 咁而家你想要咩答案呀?
我: 我要知道你呢個FUND SECTION 除左你, 仲有邊個可以解答到問題?
八: 呢度人就有好多, 但你問野要問到人地明你問咩先得GA, ....
佢一邊講我又一邊講:咁我明點解而家教改改成咁差, 你地EDB根本就唔識去解決問題

之後, 我就收左線

頂你個肺呀, 死八婆, 下次我再打去, 係你聽的話我就收線, 打到第二個聽為止

上一篇:生日快樂

下一篇:願望