2012-09-10 16:35:00小茜

選舉

今年的立法會選舉, 係回歸十五年投票率最高

就連我倆從來無投過票的人,都走出來投票

爸爸媽媽已投票幾年了

我倆年青的,還不比爸爸媽媽盡公民責任,今年才第一次走進票站

往後每一次選舉, 我倆都會走進投票站

可會是投侯選人, 可會是投白票, 投廢票

每一票,都是代表著個人意向

2012年9月9日投票日

大清晨, 媽媽要到票站工作

下午打電話給媽媽, 媽媽第一句就是問我 :投票未?

記得既往的區議會選舉 , 爸爸媽媽哥哥吃過晚飯, 就一齊到票站投票, 留下沒有登記選民的我在家

我動源家中各人投7號仔

媽媽曾經疑問, 7號仔得唔得架, 唔好浪費左我張票喎

沒有你的一票支持, 少一票就少一票 , 唔會浪費架

晚上我倆食完飯, 就一同去大會堂投票

張廢票 , 吸到個印仔無墨 , 哈 , 笑死

翌日, 打電話給媽媽

媽媽第一句問我: 7號仔得唔得啊

7號仔得左 , 全家總動員支持

 

另外 , 二文友於去年區議會選舉 , 順利當選 , 恭喜恭喜!