2004-11-04 16:19:29秋月

11月2日..追思節放假一天..

難得今日放假..而佢又唔駛去實習..feel sooooooo GOOD! 中午比個手機短訊鈴聲嘈醒..激鬼死人啦..第2次收到d空白短訊..一連5-6個..當時我即刻打去1000問個明白..最後仲換衫去ctm問清楚..之後就開始我地下午既旅程lu..

首先我地去左壽司王食壽司..阿豬話好耐冇陪過我去食喎..而且佢知我喉嚨痛所以都唔食我太熱氣..我主要都係食蟃魚壽司啦..之後就去左信達城睇衫衫..冇咩特別睇岩..就算睇岩我都唔會買..太貴啦..我知道呢個星期要駛好多錢..所以基本上每日我都唔想駛錢..希望可以儲起佢..唉..呢個問題令我最近好懊惱..又要買本中國文化既課本..又要比聚餐既錢..又要買禮物..星期一晚仲駛突左..再唔儲番d錢邊掂呢....都好彩..我從來都好慳家既..本身唔係一個大花同..所以儲錢對我黎講絕對唔係問題..如果為左儲錢既話..我真係寧願日日唔係中午飯..求其買個即食麵返屋企煮咪得lo..!!

去完信達城之後我地就出發行松山..呢兩空氣好差..對鼻敏感既我十分之難頂..行下松山都好既..又可以邊行邊傾計喎..我覺得仲開心過行中區添呀! 本來係松山影左幾張相唸住post出來..點知因為今日感冒影到成個病樣咁..所以都係唔show出來lu..我地首先行松山跑包徑..再行果條健康徑..其實兩條徑係咪一樣咖~?! 之後又行到去燈塔下面..經過比旅客入果個防空洞..最後再又一條好斜既路走人..

行到我好熱..我地就決定去豆腐花..下次記得要多奶少糖啦..講起我聽日都想去食添..hehe..係去食豆腐花既途中我地會經過營地大街..而小晴就特別命名為坑渠街..因為實在太多個渠蓋啦!!!! 行人可能唔多覺..但如果你係駕車人士應該會見到啦掛..我地邊行邊數..齋果條街都數到330個渠蓋..真係好驚人呀!!!!!!