2006-10-16 21:59:29"黎先生…

10.16

-哈



今日下午好開心啊



終于知道復習左之後



默寫單詞既自豪感



我今日下午好犀利啊



哈哈哈











-不過今晚我又懶啦



無心機復啦







岩先聽到對面棟樓



既細路仔比阿媽打



感嘆到我地國家D家庭教育簡直犀利



令我霖翻好耐之前



比老豆打既場面










-呵呵



今晚又做左次媒婆(錯.系媒公)







唔知我阿哥同雪雪有無發掌機會呢










-其實每個人心入面都有1個最愛



呵呵



我亦知道我最愛系邊個



距就系........(省略...有人知既)



今日既天氣就好似我心情甘