2006-10-06 23:33:49"黎先生…

中秋晚上...

-今晚約左媽咪.生哥.老婆...




去文化公園体燈...




都唔知今晚体左D咩...



我靜系知我今晚企系文化公園門口好耐...



差D髮脾氣啦...



門票好貴啊...



肉赤啊...



不過爲左老婆算啦...











-之後我送距翻舊4...



我始終覺得果D地方太雜啦...



我唔中意果D地方...



而且我成日有危機感蘿...



唉...



你去我又阻止唔到你既...



不過你自己都系要小心D...











-聽日表姐結婚啊...



我要做姐妹啊...



要好早起身啊...



唉...



訓啦...