2006-10-05 23:26:55"黎先生…

1日1句我愛你...

-老婆...




真的離不開你了...




我好愛你啊...




我好想日日見到你啊...




好想每1日同你1句我愛你...




但甘樣都表達唔到我有幾愛你...












-真系比你征服啦...




樣樣都唔够你講...




導游真系犀利啦...




呵...




老婆其實你中意我D咩啊...?












-我真系好想同你就甘就過1世...




同你一齊好舒服...




鉲..




好中意你呷醋個樣...




很可愛...












-希望我真系你既Mr right...




我地一定可以長長久久...




我比信心你...




希望你亦比信心我...



你是我的Miss right...




老婆...我愛死你啦...




Love You Forever...