2004-05-10 00:18:36Shania Kolism

昏迷

星期日, go to church with sister, 都好耐冇同佢一齊番lu, 恩福的新堂大左好多, 但人數仲多過以前! 明明以前10:30 去, 都仲有位... 今日去到..得番d企位..... hahaha~~

之後同家姐食lunch, 行pageone, 佢要買travel magazine for going to 北海道, 我就好似平時咁睇下書, 不過我成日都事pageone打書釘ga la... 是但la, 陪佢ma!~ afterward go to Log On... 唉... 我又............

家姐support me to choose Interior a, 我成日諗, 咁多人述graphic in HK, D course 又愈來愈多, 成地都係graphic designer, 要成功真係要勁talented ga la, 我自問都唔係... 既然係咁, 我不如揀個挑戰性高d for me 既inte la... 但我又其實仲係like graphic.. 一心二用, 真係花心

番到屋企.... 第一時間就係開電腦搵工!!! 唔得呀, 一定要搵到summer job a!!! 搵搵搵, 打左個電話apply 下, 搵左成ja 工的requirement 係到都未send e-mail apply... 突破醒覺自己好多野都冇做! 未打簿, 未做功課(a must), 未跑步, 未搞好個profolio......etc 真係愈數愈驚

驚驚下就係電腦想面訓著左.......!!! 真係好失敗呀!!!!!!! 訓到手痹就衝入房再訓... 5:00 訓到11:00..... 大昏迷!!! 不過又幾舒服~~ hahahhaha!! 要快d做野先得na!!!