2004-05-01 22:41:00Shania Kolism

I's 有感

hahaha! 我係一晚之內煲晒 I's 漫畫!

剪左頭髮之後, 阿柱同 阿佳 都話我個頭似I's 中的女仔, 仲話性格都似!! 真係嚇左一嚇~ 搞到我好想知到底佢係點~~~
睇完真係有d 可惜咁! 最尾"一貴"(男主角)都冇同佢一齊, 逸姬(that girl)去左美國!.... 唉~~~~
係comics 到, 個一貴成日都好鬼多幻想... hahaha, 咸濕! 不過我覺得呢d根本就係平時d男仔黎ga lo! 男仔唔會話自己咸濕格, 其實就成日睇小小野就諗多多!

其實逸姬又真係有d似我... 佢有時好男仔頭呢, 我咪又係咁..唉, 睇Cosmo girl, 有個test 係test 自己夠唔夠" girl time", 唔洗測我都知唔夠la! 鬼咩... 係ive 到日日都係同d男仔玩(熟個d都係男仔ma!), 好唔平衡lo..... 搞到同番女仔玩, 有時唔知講咩好.. 我以前唔係咁ga!!!! 唉唉唉