2004-04-24 01:39:16Shania Kolism

末日?! 2060~

嘩!!!!! 我終於都...終於都... 還晒債na!!!! 冇肘Kenneth 功課na!!!!!
一次過清presentation boards, 2 drawings!!! kakakkaka!! 太好na~~~~

尋日畀人砍左我一頸血... 冇晒$ na!!!!! Peko 畀我D 無聊freelance 都唔知佢點ga, 成日都唔見人.. 冇ga na, 冇na~~~ 不過我要買褲呀... haha, 不過就遲d 先la!~ 約左阿魚陪我ga na!

今日睇左個令我好surprise 的program!!!
<<黑暗牛頓>> 原來佢係勁級虔誠基督徒黎ga, 佢咁努力做科學都係for God~ 仲有呀, 佢好鬼鑽研Bible, 仲係臨死之前研究出when will 末日come! 話係 2060年 wo!! 到時我都做左成74歲的阿婆nor!!!! hahah~~
但我就唔多信會exactly 2060 la! 智慧的主的安排同計劃, 點會畀人知道呢!
anyway, 我睇完就算lu!~ but 都好佩服Newton 既~

***
呢張係冇關係的photo! 係我好鍾意的埃及魚魚!!!