2004-10-30 00:35:26尚未設定

*哈囉喂!

今日學校都有搞哈囉喂呀!!!
   好好玩呀....哈哈...一入到去都係同第一次玩個個一樣..
就係...係咁笑.....仲未入到去仲係都笑,,,
     巧開心呀!今日...
不過我地入去個時有一個工作人員都同我地一齊入去,,,,嘻嘻

  真係入到鬼屋既時候.....就發生左D事喇~~
就係....BOBO個NOSE比金鷹唔小心用螢光棒桶左一下呀!
     幸好冇流nose血~>...<

我仲記得係入面係咁笑到出返黎呀~~~哈哈*
    呢次係我最開心既哈囉喂呀!
***雖然仲有d野發生左~~~~不過都唔算好大問題!***

         不過入而鬼屋d鬼係咁吹我地行快d丫...你o地3個


初頭我地以為冇乜人會去學校個個鬼屋...點知都有咁多人去嫁@_@