2004-10-28 21:57:51尚未設定

日記?!

呢個日記我已遺忘了很久了~....

可能覺得呢幾掛過d日子太普通.....又或者唔想去寫...<<已變成一個lazy girl 喇~~~*

今日econ test 呀!.....唉!唔知岩唔岩呢..?!
我祈求合格就好了!

oh my dear!  我既電腦仲未完成呀~
要快快做完佢呀!

我要比心機讀書丫!

我要創出住積呀...

我一有時間就會寫daily!

今日miss wong比朱古力我o地食丫!!!~~~

yummy..............yummy.~~~

佢話對我地呢級有感情,所以請我o地食朱古力~~~heheee*

我要加陪努力!!!yeah!

picccc>>>方sir個AR仔丫!!!肥o都o都得意>3<