2004-08-28 12:22:36尚未設定

【–dreaming︴

今日發d夢好得別....特別到有d頭痛同埋頸痛同埋痛醒!

   第一個夢就係...>見到有人畫左幅畫比我呀係我個樣黎架~佢本身就唔係讀呢間學校...之後升到中五...就見返佢讀呢間學校呀~~~仲有佢個fd 之後我就問點解你會係呢度ga?你就話你攞u@@??唔通讀中四就知?...之後我就問點解你畫畫比我ga??你就唔講野.......之後醒左

又再發過~第二個夢...又係學校發生>>>不過唔記得左係d咩lu~~~之後有一個夢..就係佢之前條女就問我...可唔可以我睇睇呀..?之後有個fd又話比佢睇...唔知點解我會收埋左....哈哈"""


好奇呀!!!
花見好奇呀!!!