2004-08-19 00:02:25尚未設定

Summer Holiday!

今日.....有d咩做...??
今日呢我又睇左一本書喇~~~呢幾日係咁睇書都有d悶悶呀!
  但係又好想睇...有時睇既時候都唔知佢up乜...
姑姐係5點左右就黎左我home喇~!
   國浩呢個表弟仔,,,發左一個脾氣呀!@@!,,,真係比佢激死呀~~
有時郁D就想發脾氣...佢今日發脾氣好搞笑呀!成個女仔比條仔鬧完就即係喊,一支箭去左間房...係咁踢對門...個時真係覺得佢煩得不得了!!!不過又好搞笑~~~佢講D野有時都好搞笑同埋做D動作~~~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

近排我係咁睇奧運呀!!!最鍾意當然係睇跳水..射槍...劍..體操呢D喇~
哈哈...我最近迷上左michael phelps~~~佢係美國隊架~~~ HANDSOME BOY!!!   heheeeeeeee-v-

picccc>>>第一次著文族服裝我同姨姨