2004-12-06 14:43:09[[ .. 傻b * !|!

...對不起..kin


     ><我唔會再令你 " 唔好受 " 咖....對唔住呀....~

     我知道係我唔岩咖....係我冇理到你感受...............

     .............我知你唔會咁易原諒我...今次都唔係第1次,
     
     我真係知錯咖喇......比多次機會我丫..可唔可以呀....><

     同埋我真係好想同你講......你真係對自己咁冇信心咩~!?

     平時我同你講 " 我愛你 " 里句野, 唔係玩咖!我好認真咖!
   
     我會記住咖. . .記住今次真係我ge最後一次........!

     ........................最後可以講ge...sorry!