2004-11-08 19:04:53[[ .. 傻b * !|!

7/11

      里日1點至起身=o=超肚餓~!即刻搵野食..冇啦啦想食飯.咁就“bo”左礶忌廉湯~>u<好好味~!不過食完又飽到嘔.><”靜係食里個野都食到3點luuu..之後又冇心情做功課wo...因為.><唔開心..好掛住你呀..好耐冇同你講野喇..!~3~”   
      夜晚睇4葉草&獎門人..>0<笑死我...哈哈.
  之後d人話唔開心..咁就過左去一陣-u-”番到去..從未試過沖涼可以沖得咁快咖~!出到黎頭都唔吹就死去做功課><好趕呀..肥高打左兩之黎,都沖緊涼,之後打番比佢..我地都唔識做中文卷..我好比心機係咁做..佢就好比心機咁睇電視-^-”冇佢收..~造咁快我就做完..佢就做緊第一題..==”跟住我就做剪報..做完一篇,都點幾luu..不過好掛住你..打左比你..>^< 之後做淨少少..留番聽朝起身做~zzzzzzzzzzz