2004-11-07 16:24:07[[ .. 傻b * !|!

6/11

     今日起身..冇人~!
   玩電腦.睇6壯士..>o<唔跳點解..睇到我喊.-o-

  跟住諗住做功課.但係又唔想做~走左去訓攪zzzzz
 冇耐.肥高打黎..咁我就換3.過佢到啦.~換熙3果陣..有隻勁大ge蚊..><嚇到我死~!攪左一陣..出去luu..行行下,聽到有0仔友講野好大聲,原來係c姐~跟住餓到我暈,就買左個包食>u<~
  去到..有d驚左噹噹tim>^< 之後嗌pizza食..送到黎,即刻已經食哂我地ge至愛~海鮮闊麵~!呵呵 一路食一路睇~波羅油王子~..食到我死..我食左4件..佢食左兩隻..攪到兩個都想嘔.>0<”10點幾.佢mama.baba番.我地就出去行下..傾計計luu..行行下..行左去新場..*見唔到(你)...之後肥高死都要去食糖水..~唉..比佢玩死喇~!
11點幾..番左耀安..打比(你)..>^<...
之後送肥高搭車..番到屋企..沖涼..
之後肥高打黎..傾計...
好鬼攰=o=
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz