2004-11-07 16:05:57[[ .. 傻b * !|!

5/11

    今日唔洗番學..不過10點比肥高扲黎嘈醒左..>o<之後換3..臨出去唔見左條“所時”,搵左好耐先搵到..攪到肥高o係富安ok等我勁耐..sorry唷~跟住我地買乳酪食,之後一齊行番學校..因為我唔記得攞番張quiz同wb..上到4樓.一開個locker..d書跌哂落黎--”之後落到1樓..先醒起唔記得睇個locker幾號number.>^<又要上番去睇..行到隻野咁...-o-
之後就同肥高行番海典..熱到死~!上到去><噹噹跳上黎.嚇死我..跟住就換3,同佢去頌安買野~番到去冇耐,~杞子~.~麥e~.~晴b~.~孔for2~都到埋luuu.跟住><要我洗菜!!好驚有蟲..所以洗左一洗就算.我都已然“括”左出去咖喇~!之後就開始打邊爐lu..哈哈 食到停唔到咁~跟住o係到鋤dee><嘈到死呀~!冇耐,我就去沖涼,因為大家都咁熟.所以冇“山”門,>u<好舒服ya~出去一齊汁野,開抬打牌luu>v<”之後里..肥高出一出去.~之後同《僵屍》--”一齊番黎~呵呵 跟住因為我地太嘈,比人投訴@v@!之後《僵屍》比噹噹咬呀..><好驚呀!!未見過噹噹咁惡咖!>o<”
    唔記得幾點,肥高唔舒服.不過有5個【護士】照顧佢~-o-肥高發燒唷..102呀~又唔肯睇e生..因為..哈哈~唔講喇~>u<之後佢baba番..因為《僵屍》o係到..><攪到我地要趕住走..笑死我.~>

    到8點半..同佢&san落左去..好攰攰呀..之後又買左乳酪食,一路食一路行..行左去新場睇波..有個女仔3分好勁呀~@o@!

    番到去..沖涼.zzzzzzzz