2004-10-20 17:57:06[[ .. 傻b * !|!

n年前~

     ><今日有兩個quiz,死咁滯.
   上maths堂,訓著左..我都唔想咖~但係miss孔好好人呀..比時候我地溫書書~!之後就geog.要quiz喇,點知佢又話教埋里課先一次過測--”攪到我鬼咁緊張tim..車~跟住又即刻有quiz喇.history呀~~有讀咖我..不過唔係好熟..溫得熟果d又唔出wo.><唉..唔制呀!
   lunch之後..pth又要默書-3-”好鬼煩咖..唔識,唔合格..不過差唔多乘半班都唔合格-o-,得35分~之後就上番課室,見到~賓賓~>3<不過d人話見唔到我-3-”行下行下..行左上5樓,haha..都唔知做乜鬼.好在陳+希同陳佩shan拉住我姐..kekee..好白痴~之後就係~小志賢~堂喇..好野!>v<”佢又拎左個~核突佬~上黎..跟住我叫~+信弟弟~比果d我睇..kakaa..好鬼臭>v<~
   之後放學luu..同肥高&傻佬晴去新港x買野..-o-”
  
 之後d野唔想講呀~!><”