2004-09-30 21:03:14[[ .. 傻b * !|!

28/8  我愛你!

       pe堂.我有3咖..不過佢地叫我唔好著..-o-
 c土英唔比我跳...好悶..><之後我偷偷地玩..比佢鬧死...kakaa..之後我又玩,佢都冇鬧luuu..kekee~>v<之後又係我地搬d野..好衰咖~!-3-”
       放學..唔記得做咩,遲左落去..之後比件3比低b女~
    跟住就睇低b女打3人籃球,kekee..乘日打波都發脾氣><”點會打得好wo...跟住又一個波拍落人地個頭到...-o-之後去ok一陣就走luuu..好鬼眼訓..

       今日中秋,又係姨媽生日,出去~美孚~食飯,之後有我心愛ge栗子蛋糕>3<飽死..~!
     之後.....好唔開心..唔想講...

我唔開心ge時候..你..有冇關心過我...
●●●●●●今次係我唔岩..我冇理你感受.~.對唔住~!●●●●●●


《 為何你從不懂我想些什麼 你只是太愛『閃躲』
  我心裡有個角落 你從不曾在意過
  我要的其實不多 但最近我總覺得

  不快樂 我很不快樂 有一種想哭的念頭
  卻又說不出那是什麼 
  
  你說你愛我 卻只是很少過問我的感受 》

*〝其實我好想同你坐低慢慢傾下..但係我搵唔到里個機會..〞*

《 如果我的堅強任性 會不小心傷害了你
  你能不能溫柔提醒
  『 我雖然心太急 更害怕錯過你!』  》