2005-03-12 17:16:52*hei*

Baby don’t cry!>3<

星期五,
全校排隊+升國旗~
煩...

第一科對english!!
差唔多咁上下~~
compo考得好差!!shit...
g.e.都幾好,,
唔錯唔錯!!
sunny佢全班第二高囉!!
估唔到囉..
list,,掂呀!!

then對maths,
120/150!!好彩je~
不過如果下次再好d就好喇!!
Baby,,don’t cry!!>3<

放學,miss cheung搵姬傾計!!
我咪叫wie陪我去搵鬼故囉!重未拎番套社衫tim!!
但係搵唔到佢...
跟住咪同佢去左KFC食野囉!!

之後行街買左生日禮物俾姬姬!!
呵呵呵呵呵!!
希望你鍾意+開心返啦!!

跟住我去左wie屋企!!
佢係咁鬧我呀陰公..
我咪打番佢囉!呵呵呵呵~
之後3點幾就走左lu~