2007-07-28 23:42:48ヴ關^ō^訫ザ

关于准备关闭新闻台

虽然有好多野想讲~``但系吾想俾人家知太多关于自己个私事~~``因为觉得有D野写上黎~``过得一段时间,就会后悔讲出黎~``因为人会成长~``对每个时期个睇法都吾同~``加上写甘多野~``又吾一定有人睇~`写上黎都系想同大家交流下意见``既然无乜人睇,就费事浪费时间~~``写得长人家一般情况都系吾睇~``除左系有心人~~`所以我将时间花系QQ316727054空间度~``写一两句话黎概括就得喇~`QQ空间我都删左好多照片~``因为真系吾几想俾陌生人知道自己太多野~```朋友又吾同~``我会毫无保留同距地讲~`因为朋友系用心去讲~```我仲要讲一D讨厌个人~~`自以为是个人`高斗个人~``超讨厌~``交吾交朋友讲声得喇~`做乜要肤浅人姐~~``死~`~`发现一个非常好玩个博客~``好岩我兴趣~`我要俾心机玩果过喇~
睇完喇~``又见一帘幽梦~``因为阿妹个原因从中途睇~``发觉有D好睇就一直跟落睇完~``风景好好哦~``我向往个生活环境~```仲有对呢套电视剧有乜睇法,你地讲喇~`我吾多讲喇~~~~