2014-05-01 05:33:35Alfred

S2 Bridge Over Troubled Water

Bridge Over Troubled  Water

 

When you'reweary,feeling small,

When tears are inyour eyes, I will dry them all

I'm on yourside.When times get rough

And friends justcan't be found

Like a bridge over troubled water I will lay me down.

Like a bridge overtroubled water I will lay medown.

 

When you are downand out when you're on the street,

When eveningfalls so hard I will comfort you.

I take your partwhen the darkness comes

And pain is allaround.

Like a bridgeover troubled water I will lay me down.

 

Sail on silvergirl, Sail on by,

Your time hascome to shine.

All your dreamsare on their way

See how theyshine. If you need a friend.

I'm sailing rightbehind.

Like a bridgeover troubled water I will lay medown.

Like a bridgeover troubled water I will lay medown.

Yes I'll, yesI'll Lay me down.

 

惡水上的大橋

 

 

 

當你感到疲累與渺小(卑微)

當淚水充滿你的眼睛 

我會輕輕為你擦去

當困難接踵而來時我會陪伴在你身旁

既使朋友都離你而去

像橫跨在惡水上的大橋

我會俯身水上(為你搭橋)

當你沮喪失意飽受排擠

當你在街上踽踽獨行

當暮色轉為深沉

我會安慰你

我會分擔你的沉重包袱

當黑夜完全壟罩

憂傷層層包裹住你

揚帆向前進吧閃著銀光的女孩

揚帆向前行

屬於你發光發熱的時代已經來了

所有你的夢想都已啟航

你看夢想的光芒多麼耀眼

如果你需要一個朋友

我就跟隨航行在你身後

像橫跨在惡水上的大橋

我會撫慰你的心

像橫跨在惡水上的大橋

我會撫慰你的心

 

 

 

上一篇:s1 Hey, Jude