2004-09-04 00:50:12PrInCeSs~*

男人

對我差既男人 我可以扮睇佢唔到
但扼我既男人 我會狠狠咁對負佢
金順鏘 我唔會打人殺人 因為咁樣太便宜左你
我係咁變態架啦
我話過31號比唔到錢我我就咩都做得出
我理得你點諗!!!

仲有呀!我有睇你條女個留言板
你唔肯定佢係唔係出面有條仔
但就一定係有個男仔同佢有野架啦
個個乜柒LOK日日留言上去話個個男仔想搵你
不過個留言比你條女DELETE左
你返工你就冇機會睇到架啦~
信不信由你!
如果佢冇野, 佢就唔洗身有屎咁delete晒佢!
而且佢呢期又對你好左
唔係有野就唔會咁啦~
用腦諗下都知咩事啦!

不過有人要柒都冇繼~呢d咪叫報應lor!