2004-08-22 17:40:37PrInCeSs~*

尋尋覓覓

2004/8/22

今日零辰 你捉左我入房
講左一個小秘密比我知
聽完之後 你要我講返一個秘密你知
我唔講 我想走
但你唔比 你一定要我講
我知你知我想講D咩
我知我講左一定會得到我想要既答覆
但 我都係冇講
我懶在床上話要訓
你都係唔比
我知你比我更心急
我知你比我更加忍唔到個種吊住既感覺
但 我係唔講呀!
被我搞到唔知點算既你
真係好搞笑
記得你話過 你註定比我食住
睇你今日呢個樣
我信了!
到最後 你都係忍唔到
問左左我一個問題
當我點頭表示答左你
你竟然緊張到問我點頭定拎頭
我係咁點頭 你要我親口講
我答你“會” 你竟然再一次緊張到聽唔清楚
傻瓜>.<

甘筍 我真係要多謝你
多謝你比機會我 令我可以知道咩先係最好
向你身上我學識左好多野
多謝你比左咁多經驗我
往後既日子 希望你生活得開開心心
同你既女朋友好好相處
希望你同佢會有一個好既結局

而我 都會開始我另一個生活!