2004-08-19 19:50:46PrInCeSs~*

寫PROGRAMME

2004/8/19

今日第一個就返到學校
都唔知做咩好 所以又睇下書
我個本古裝小說已經睇完啦
都好睇呀~ 天山雪蓮都出埋
真係甘拜下風 估佢唔到LOR~
依家又睇返本現代版
睇D情節都應該幾特別
唉……死啦~睇得咁快點算好呢?
睇得快 悶得快架WOO……

過左一陣之後多D人返黎
就開始寫PROGRAMME
唉……R爆頭呀~都唔知點寫好
好想懶下呀 但又唔停得
WRIGHT個GUEST HOUSE都未做MODEL
但依家唔想動工 做左太耐啦
對得多都悶呀!!! 都係避下份野先~
真係唔乖呀你>.<

LUNCH前就開始搞份野
但係可能太早 咩都諗唔到
等佢地買左野食 HEA左一陣之後個腦先LOAD到野
之後就係咁寫 雖然唔到
但起碼我有諗到~呵呵!
有時我真係唔多BUY亞LIM D野
不過一TEAM人算啦~ 總有人唱反調
話唔埋比佢唱唱下又諗到D好野~
不過D野真係好煩 諗到想死~

尋晚同亞廷吹水
佢叫我今日點幾SEND個MESSAGE比佢
睇下佢起身未~
哈~佢果然有起身WOO
仲以為佢尋晚夜訓會起唔到身添~
尋晚係咁同佢吹水 傾左到多野
又好似傾到有D野咁……
成日同佢講咁多野
我冇句認同佢佢都唔嬲
搞到我都唔知點好咁……
仲諗住會激嬲佢架MA 佢咁火爆~KAKA~
都唔知係唔係好哥同佢講過D咩~
成晚都覺得佢講野有D野咁既>.<
下晝打比佢 約佢觀塘等
我話我去到打比佢等佢
佢死都要話 “我等你 唔係你等我”
不過去到之後都係我等佢先~
呵呵~都話我等你架啦~
佢話佢未食野 所以同佢去左椰林閣
去之前佢同我講觀塘有
我都記得有 但諗極都唔知向邊
一路搭車一路諗都諗唔到
哈~一到站就記得啦~
同佢坐低食野 佢係咁叫我食
我得3蚊向身點食WOO=0=
佢又係咁迫我 又話請我飲野~
打死都唔制呀我>.<我唔要欠人人情啦~
雖然只係一杯野 但係都唔得呀>.<

同佢食野 佢又係咁講錢錢錢
嗚嗚嗚~又呢D窮人傾唔起呢D TOPIC呢~
今日講講下 比佢迫我請佢食飯~
好啦……應承你啦>.<
MISS個餐因為聽日唔多人去
所以改左做下星期四先去~
嗚嗚嗚~ 唔知仲有冇錢去呢~
我諗我都係唔去呢……
同佢傾傾下講起電影 佢話聽日去睇三更>.<
我都好想睇呀!
佢仲要睇早場 我呢D要返學既人岩晒啦!
但係我冇錢>.< 所以都係算吧啦!!KAKAKA!
上次同佢去買VCD 睇到BIG FISH
我同佢講話好好睇 點知佢真係睇左
佢都話好好睇呀~ 哈哈~有知音人呢~
一路同佢講D劇情 大家都講得好肉緊呢~
好耐冇試過同人講電影啦!
6點幾就大家各自各LU~
佢今日要去踢波呢~ 所以都係唔阻佢LU!!!

話時話 聽日有咩做呢???
嗚~好苦惱呀>.<