2004-08-15 01:19:42PrInCeSs~*

開開心心食個飯~~

2004/8/14

今日本來諗住等亞輝過黎
所以成日都坐向屋企
上網又上唔到 成日斷線
所以都係睇下VCD
好彩一起身就落街租左隻20 30 40黎睇姐~
不過都唔好睇既~
之後間住間住咁ON下LINE
ON唔到就睇下我隻L’Arc~en~Ciel VCD
好好睇呢~.~ HYDE好靚仔呀>0<
睇完VCD又睇下書書~
HEA下HEA下又一日
但一路都等唔到亞輝電話
擔心死 都唔知佢去左邊
又唔比電話我WOO=.=

坐下坐下到左7點幾
真係好Q悶
所以就去左還碟 順便落街行下
行行下 諗起要買早餐
所以就去左買條法包~
嘩~好貴呀~要14蚊架@@
之後又係咁遊蕩
7點行到7點9 亞廷終於都到啦>.<
本來諗住食扒 但係要等位WOO
所以亞廷就話去尖咀食啦~
出去前打個電話比老豆
問佢拎亞輝個電話打比佢個死野
打比佢佢先話唔黎=0=
仲好 可以食夜D 唔洗心掛掛^0^V
等車時冇啦啦落雨WOO 好彩落車時停左姐
今日真係LUCKY~

落車後諗唔到食咩好
行左好耐諗住去食個間傳說中好好食既法國餐廳
點知冇位WOO
所以就去左食紅螞蟻啦~
本來出黎之前都好驚會同亞廷冇野講
但都唔係呀~
佢仲話佢做個間玩具廠有好多玩具偷
BUZZ LIGHT YEAR同綠色部隊都有呀
佢話幫我偷呀>.<開心死呀^0^
一路食一路傾左好多野
好好笑呀!!!
不過咁耐冇見 佢真係變左好多
成熟左好多 仲學人睇書
仲要係睇英文哲學書 真係問你死未
依家佢讀POLY 都唔錯呀!!!
又有FD同佢一齊讀 都幾好呀
可以過返D校園生活
唉……我都好想呀~
依家返學好似返工咁 返埋D死人商業大廈
諗起都悶晒~

食飽之後同佢去左睇VCD
好多碟都好想睇呀
不過冇錢買呢……
我下次要睇樂滿夏拿灣~~YEAH>0 睇完VCD就返屋企
哈哈~佢仲送埋我呢~
真係好人呀>.<
一路搭車一路講中學D野
真係越講越掛住MISS FUNG
最後兩年既中學生活
真係好令人懷念呀~~~

返到屋企都已經11點幾啦~
家姐仲未返呢~
打完日記都係時候睇奧運啦~
今日有我至愛既跳水呀~