2006-12-12 23:43:07fakeN’evil

你說我奇怪

what do u want
what do u need
when u look at me what do u see
love or lust

when i look at the pic of ur ex-gf
and the girls around u
i know u have a bad taste
but u r good at fooling me around
does that make u proud?

你說我奇怪
你說我奇怪
你說我奇怪

誰的脣在我的耳邊細語輕肆
你體內的衝動想要誰來撫平
急促的呼吸
灼熱的肌膚
誰來告訴我這是怎麼一回事

輕吟嬌喘是否使你興奮
別誤會
我只是配合演出

你說我奇怪
難道你的愛真的純潔又真誠
今天晚上你又擁著誰
吻到深夜呢

你說我奇怪
讓我很生氣
即使現在我仍然生氣
u got a bad taste but good at fooling me around
what do u want
what do u want to prove

what do u want
what do u want


上一篇:停止碎碎唸

下一篇:粉飾太平