2005-03-26 01:15:55飛鶯兒:::::☆

無家教

今日終於領教到乜野係無家教。今日去搭地鐵返工,有對近三十歲既狗男女坐係度,我企佢地前面。當時我聽住歌,但我想skip去下一首歌聽,咁我就拿個discman出來效,點知唔拎由自可,一拎出來就比個無品賤女人手指指同佢條仆街佬講我個discman好厚身,我心諗:屌鳩你老母,唔撚比人個discman厚身架咩?!係呀,我鐘意用厚discman,關你撚事咩?邊有人好似你隻臭花西咁無家教,亂咁對住陌生人指手劃腳,無d規矩,周街話人;你條蠢西,乜你以為我聽緊歌就聽唔到你話我呀?!就算我聽唔到,我都睇到,何况我聽到又睇到?!咪以為我百痴先得架?

於是,我用凌勵眼神怒啤條姣西到落車,好彩佢條佬都尚算識輕重,佢條仆街佬就好快咁捉住佢隻手,扮撚曬唔好意思咁, he didn’t apologise at all! What the fuck! 點知條姣西又姣又蠢又無家教,佢sense到我怒啤佢,仲惡人先告狀,同條佬講話我好啤佢;仆你個爛臭街,你無撚病呀?邊鳩個話人先?邊鳩唔岩先?你都硬膠既,你發你條仆街佬姣唔洗揾我過橋呀?發姣咪泠遠d羅,無野同條佬講咪唔好講,收埋把姣聲羅,唔洗話我呀,乜你咁無聊;你唔講野你條佬都唔會話你啞呀啦,你驚乜野呀?乜你估你咁做,你條佬會讚你觀察入微咩?慳d啦!知唔知你條佬為左你幾尷尬呀?話你你又會趁機發脾氣,唔話你又對唔住個良心。不過我對呢點有保留,試問一個心智正常兼知廉恥有教養既男人,又點會揾呢d無規無矩周街話人向人指手劃腳既賤婦做女友呢?

我心諗:我唔立即話你條百婆,改用眼神以表不滿,呢個較温和既方法,係我對你既容忍同寬宏,係我唔想同任何陌生人有正面衝突,若我潑婦罵街定有失身份;但我容忍唔代表我唔憤怒,唔代表你可以有肆無恐。你都唔好咁過份,咪好似唔識死咁,係咪要人下下話你,七情上面咁大大聲鬧你先知自己衰乜,學下自動自覺啦!咩叫反身成仁呀?不知所謂!抵你條百婆比我係心裏面話,等我落車時係你身邊做反V手勢,自己攞黎賤,自作孽不可活。

你娘親有無自細教導你,唔好對住陌生人指手劃腳,咁樣係好無禮貌,唔好胡亂話人,包括別人身心有任何殘障或異常,咁樣係歧視弱勢社群,係要不得既卑劣行為?就算人地無任何殘障,為免誤會,都唔可以對住人指手劃腳,咁係你無家教既表現。仲有,你娘親有無自細教導你一句說話「未到六十六,唔好笑人手指曲」,你個婊子識唔識解呀?即使自己未到六十六歲,末經歷過世事,未夠成熟,就唔應該胡亂取笑別人,咁樣只會暴露你既無知,唔好惹事生非,因為今日唔知聽日事,你今日洋洋得意取笑人家,以為了不起,但會風水輪流轉,難保你聽日唔會被人串翻。言多必失,咁做只會弄得「面就人地比,假就自已丟」既田地。小姐,我教精你,塞錢入你袋咋,成三十歲人仲唔識分輕重知廉恥,點做大事呢?

P.s. If anyone wants to show this lousy thing to any lecturers, just do it, I don’t care but please think about it, is it too stupid and naive to do so? Do you really think you can beat me down by doing this? Do you really think you can take any advantages like making lecturers despise me, giving me lower grades and favouring you? Be wise!