2006-09-19 16:30:42*`笨旦 → 琪。

久违的BBQ.

06.9.18..
琴日放工后.过咗飞机榄屋企BBQ..
好耐都无去过距屋企了..
叮叮.能都系度..

因为我要同叮出去买网.所以就带埋东仔一齐去.
点知只衰狗超级曳..出到去就周围甘跑.临翻屋嗰阵仲要整甩埋条狗绳.好恶死甘追住另一只狗.我就跟系后面追.救命啊.~追咗我几条街先追翻翻尼.!

两位男士终于系八点钟既时候搞掂晒D野.我地终于有得开餐了..以为.!
点知上到天台.炉又未搭.火又未投..我地净系投炉都搞咗成半个钟啊.!
唔知系饿起上尼.咩都好食吖.定系真系好食呢.?反正连我自己烧嗰D都好好味..特别系只扇贝啊.!正.!
当然仲有我系飞机榄手上抢翻尼既鸡翼..超好味.超多汁.!

哎..食完野.搞埋卫生都已经成11点喇..翻屋企既车已经收晒了.所以飞机榄非常之甘好人.踩单车送我翻去.!嗯嗯.好耐都无坐过单车尾喇..蚊姐.人地D技术好你好多.!不过就好慢.我地起码睬咗成个钟先翻到我屋企啊.!
飞机榄仲帮自己起咗个花名"逢车超"..我地既速度实在系有待改进啊.!


呢晚都算系甘啦.如果D野食多D..多人D..可能会更加好玩..
多谢你囖..飞机榄先生.!