2005-03-04 22:08:43尚未設定

chicken

~polling period(14~18/2)
日日朝9半晚7點,一係class visit,一係派單張,一係上堂,一係stay係投票區
其實都好悶ge~~要企咁長時間,又冇野好做
真係好多謝d 同學仔咁支持我地ar~~你地每一票對我地都係好重要的.
18/2 點票,成功上莊,2百多贊成票ar~~令人滿意的數字!
18/2仲係annual dinner,this function好成功,氣氛唔錯.
最後影相好好笑ar~~個個都喪影,又捉d 情侶影,歡樂地完結,勁似gra din ar~!
之後我地去左pub慶功,joey提議每人講下心底話,果然係識攪作,大家都以真誠對待,關係又拉近左一步.

住hall的生活,真係有點孤單.
好想poly團契有定期聚會,宜家,都仲有等星期六日先可以返到神的家

~28/2 理燃薪希 比想像中無聊同hea,唔好玩ge~!
~1/3 正式上莊la!~!等我介紹下班同甘共苦的莊員la!
president:亞ben,always be happy la~!有咩同我地share 呀
IVP:LV,support u forever!!
EVP:Jessica,好有福氣的樣子,kaka~!
Gen sec.:Phoebe,我地將會行前多好多步的
I.sec.:Sugar,希望你初頭的感覺宜家消失左la
E.sec.:Kengi,你講得好好,我地13個可以係好好o既朋友
Fin sec.:Jennefer,同你好投契ar~~係咪friend先
Amenities:Joey,唔好成日洽我.
Publicity:Jodie,你真係好得意
Publication:Sarah,講野最好笑
Welfare:Azur,hall的生活適合你的
Sport:Sunny,玉不琢,不成器,我知你可以做得好好
仲有我,academic ar~!