2005-02-05 02:11:59尚未設定

二月

開學後......上堂的事暫且不提了
繼續馬不停蹄為諮詢日搵料
記得某一晚,去左sunny 房搵ivan,韋利試con function.想不到兩個function的確足夠con 一晚,我嘗試答每一條問題,有d真係冇諗過.>_< 通頂了,sleep左半小時便上學.

con day終於來臨~~足足25小時,比想像中易捱過,因為一輪問題已用左2~3小時la~!我們仍然表現欠理想,然而ex-co們也對我地好仁慈,並冇窮追猛打,同埋好彩是星期6日,冇同學路過,而老鬼們返來都係想我地好,唔係想刁難我地ge~~
我地唔會就此鬆懈的,我仲有好多野要學的,今次con day只是一個開始.
當中仲有好多事情我冇提,但我都放在心裡.
好多謝ivan同韋利~~你地真係好好,做得唔好的地方,請多多包涵!!!!

過左con day,才發現有封email係批左我住到hall ga~~多謝亞tim 幫忙ar~!!
星期日先知道,星期二已是deadline la~~即刻交錢,check in.
住成德,7 樓,roommate is a year 3 students.
搬野總算順利,大致上買齊野了
真係方便好多,以前我要在上堂前2小時起身仲好趕,住hall可以半個鐘多d攪掂.
加上我this week 又冇功課果d,又唔洗開會,過左好得閒,好無聊的一星期
好開心ar~~第一日入hall就同美麗,馬面去買野食飯,美麗帶我買野,仲話好開心我地3個可以一齊住hall互相照應,中學同學真係唔同d~~!