2005-01-16 15:09:16尚未設定

一年之計

1月的上半個月,怒開會,差不多日日返poly.
忙??我唔知算不算,但一定冇時間做其他野.
為的都是參與05-06年度htmss的候選內閣.

想起了中六時代,為左競選學生會,日日放學整宣傳品,e.g.banner,平臺,timetable,....又要準備政綱同埋論壇,充實又好玩,其實宜家諗返起,學生會的工作簡直係手板眼見功夫,大部份idea都可以自己決定,又有老師幫..而在大學裡面要攪好一支莊就難得多了,咩都要經su的部門,程序複雜,咩都要自己諗同問.......

pre-con: 原來我地知道o既野係咁少,如果我地真係上左莊要知道的是100,我地宜家只有10係知o既,現莊莊員雖然已經post to post 咁教我地,但我地仲有好多資料要自己搵~!
>_
正式con day(公開諮詢)將會有更多問題要答,更加可怕,但我地會用剩下的時間準備到最好~~!!

to me
記住~~~面皮要夠厚,唔識答,答錯,要認錯,比人鬧要多謝人地教你野..

~~~sem 2 開始了,有得上堂就專心上堂,其餘時間要爭取每分秒去準備參選的事情

~~~所有野過左就算,難受的感覺捱過左就可以開開心心一整年!!