2005-01-01 21:33:38尚未設定

LAST WEEK

2004年最後一週記

25/12
MERRY CHRISTMAS~早上,賣旗,好HEA,因為已經唔係新鮮野
賣完旗,返屋企整野食,係FOR下午的PARTY的,嘩~!好開心AR,第一次整炒飯,仲要係20~30人份量,要好用力地狂炒,好攪笑,好彩得媽媽從旁指導,大家食過都讚好~!
到了PARTY~~我同綺妮負責的賭分GAME的確好玩,大家都玩得好投入,因為每一個TASK 4 組都要參與當中,冇悶場,興奮!!
之後靜雯姐姐FAREWELL陳太少校,伴我成長的歌詞勁ARM,句句都好中,隨著音樂奏起,我地所有團友輪住同陳太少校握手告別,場面感人,好多姊妹都哭了,真有點離愁別緒...
大食會,勁多野食,多謝所有有份整野食的弟兄姊妹,特別係拿了5盤春卷咖哩腳的TRACY,強~!最後食剩好多野,我都拿返一盒炒飯回家,呵呵~~正~!!
完左個PARTY後,有D弟兄姊妹留下來傾計,夕妍再一次要我地知道佢係白痴GEI~!!救命~~S.O.S.THEN我同麗棋,TRACY,綺妮,大馬,家佩一齊送巧妍返屋企,再在海盜船傾計,有趣~!

26/12
祟拜領詩,好唔得~~
大合照,感恩分享會+FAREWELL,又食PARTY果D 野,個分享會有D HEA,再一次FAREWELL隊長,真係唔知講咩,我個人又未算好唔捨得,只是同陳太一齊團契左咁多年,突然之間返到教會見唔到佢,有D唔慣JA.同埋我地要用D時間去同新隊長交住,才知點去合作AND相處,在此都希望新隊長同陳太少校能快D適應新任命LA~!
一切心底話都放在家佩自製的但團相簿中......好靚GA本相簿~~

27/12
同中同唱K LUNCH,有Q,娜,好,馬,竺,學文,肥彬~~THEM上娜家,娜媽又整好多野食比我地,娜媽真好客.

30/12
返POLY傾莊,我地新一屆HTMSS內閣成員已有雛型了,我做咩POST>??唔講住,因為我地仲差3個人,職位可能仲會轉,FIRM D 再講LA~!!
之後JOIN妮,樊,嘉豪唱K,加埋K BUFFET,野食都不錯,款夠多,TOTAL都係$92位,唱左3~4HOURS,包HAPPY HOUR的2杯DRINKS~!

31/12
下午同Q,好,馬去銅鑼灣買禮物比生日的野豬學文,亞娜後JOIN,一切順利,只是冇買到好正果樣,晚上食BOOK左檯的亞貓地灘~~CAT CAFE,係學文鍾意的,間CAFE個THEME打造得不錯,其實我唔LIKE貓的.間野D食物好味,價錢都OK,不過服務就令人O咀了.
1,BOOK左個位係冇檯AND SEAT,要好日本式咁坐在地上,得一張好矮的檯放野食,要彎腰甚至爬地食LAW~~自生自滅LA~
2,落ORDER的侍應連餐牌都唔熟,D 野食係邊頁都唔知,其中一個SET DINNER個名都唔知係咩,野飲唔知係凍定熱.....
3,我BOOK左7 點半,食完晒,想坐一陣玩下,佢話有人BOOK左8半,想坐耐D都唔得LA~!
@!@!
SO我地去左元朗泛后甜品食糖水,天氣咁凍最好食熱糖水LA~!!正YA~!
食完野又在街上震顫,好彩行到元朗廣場有SHOW AR~~有好多唔紅明星,有鄧穎芝,唱LIVE OK WOR~~林子宣,MANDT,李逸朗,聽下歌,HEA下咁就到12點LA~!!10.9.8.7.6.5.4.3.2.1..一切都是新開始了,..散~~我地各自坐輕鐵閃.
而我就上左嘉豪家玩,當時已有家佩,樊,妮,嘉恩,聲,我地7人玩左D CARD GAME,又有新野玩,真開心,分別係好玩的大話PAIR同有D 苦惱和苦悶的娶老婆~HAHA~!玩玩下就2點幾LA~!大家都嚴寒的天氣下回家,返到家3點多,好累了~~勁快訓著~~!!