2004-12-24 20:32:11尚未設定

7A reunion

22/12
考完最後一科,班同學入西貢bbq,我冇join到,因為同7a 班同學約左bbq ma~!

我,嘉輝,翹,娜約左5點買野食,好重ar~!!
thx河童佢地一早霸爐.
入夜,我地有16個同學連miss wong出席,已經係不錯了,成晚大家都傾得好開心,氣氛好好,仲有,miss個bb好得意la~!!

因為我果晚屋企做節,所以返一返屋企飲湯,我走左竟然成為肥彬佢地的話題,又話我用屎塔飲湯,又同miss講我返去敷mask,勁衰,不過佢同我的相處方式不嬲如此,其實大家都很歡樂的.

有一part勁好笑,佢地話幫加略慶祝埋生日,我地buy左個小cake,肥彬話扮同第二個慶祝,我就話搵karman,我地奸計得逞了,當karman坐在加略附近時,alan佢地唱著生日歌行過去,當然加略係一心諗住係自己gei~點知唱到第三句,"happy brithday to karman"見到加略即刻灰左並收起笑容行開左,最後都送返個cake比佢,佢先知我地玩左佢,好抵死ar~~以為係自己再以為自己表錯情,轉折很,kaka~!!

之後,alan話去食糖水,but由十幾個走下走下得返6個.都好,吹下水.

其實同中學同學玩真係好快樂,希望我地仲可以keep住好多年la~!!!

ps.特別鳴謝miss wong攜幼出席,有此難得的班主任夫復何求.