2004-12-08 12:02:38尚未設定

來到今天

過了一個最忙碌的星期了,開會,買禮物,做marketing plan,英文present......成個禮拜有3日係9點幾10點幾先返到屋企食飯,食完飯沖完涼就做project,夜~!

但係都handle到gei~!攪掂晒d assignment咪好law~!

~~marketing plan有d 求其,改得鬆手d ar~!
~~聽左上莊briefing,仲有咩同學仔想上莊ar??歡迎加入wor~!!(其實我都唔知會點)
~~朗豪坊好正wor~~~所有平時會行的brand name都有outlet ar~!shopping好地方!

☆4/12
happy birthday to karman ar~!
好開心又同你地相聚la~!我地去左稻香打邊爐,好貴好唔抵,最憎逐碟計ga la,要, 個fix price任食先會怒食ga ma~!不過氣氛都幾好,最緊要karman開心~!之後上左karman hall,見識左嶺南hall了,希望快d有機會感受hall的生活la~!最後送上禮物,雖不是精挑細選,但都是大家的心思,希望你鍾意!!enjoy it~!!

☆6/12
singing contest決賽
10點幾返到去so房就開始整野,剪星星,介雪板,介雪花,貼棉花,吹波波(不過我冇吹),non-stop咁濟,好彩總算做晒d野,到了6 點,蔣震才比我地進入,得一個鐘要佈置晒所有野,見到大家分工合作,好快就攪掂,真係有d感動,而我因為負責av,要試下d 碟o唔ok,所以冇同佢地整野,當然蔣震有專人負責音響果d la~~我只係排好次序比佢地play,得咁少時間,我地冇試晒d碟,到正式開始,整體上都好順暢,只係有幾次play碟要耐d,同埋有位參賽者隻碟播唔到ar~!佢要被押後,好彩最後有一些技術使隻碟play到.
終於完滿結束~~thx god~!!
之後成班sub-com同ex-co去食飯,去左打邊爐,我10日內打左3次了,kaka~!不過唔係食左好多野,有d笑位都幾好笑,不過因為夜,有d趕住走的感覺,初時joey諗住請,嘩~!一千七百幾ar~~一個人比好豪ja~~so我地都夾返一半比佢,都多謝晒~!
又要答通宵小巴了,今次在荃灣答,勁快~!!